Wednesday, June 22, 2005


Canada/Montreal/St Laurent Street

Fete de La Main

8 comments:

Farbod said...

Oh la la!

Kambiz said...

سلام

کوفت‌تون بشه. الهی خیر نبینین! به من مربوط نیست که تقصیر خودم بود که نیومدم. اگه نفرین نکنم چه‌کار کنم؟ راستی اون روز آفتاب کجا بود؟ همش داشت بارون می‌یومد که؟ نکنه تقلب کردی و عکس سال قبل رو گذاشتی؟ الان می‌رم تاریخ‌ات رو چک می‌کنم. باز هم تکرار می‌کنم، امیدوارم اون سوسیس‌ها بخوره توی مغز سر عکاس، جز جیگر بگیرین، از جوونی‌تون خیر نبینین - خودمونیم، کدوم جوونی؟ - راستی از امیر چه خبر؟

کامبیز

Farzin said...

اولاً که ما متاسفانه سوسيس نخورديم، دليلش هم اين بود که اول نودل فروشی بود و با نودل سير شديم
بعد هم اين عکس مال يک شنبه است که تو گفتی نمی يايی.
ثالثاً که نودلش خيلی خيلی خوشمزه بود و چسبيد و چشات در بياد.

فرزين

Kambiz said...

سلام

اول، خوشم اومد که سیر بودین و نتونستین سوسیس بخورین
دوم، امیدوارم همه‌ی نودل‌هایی که خوردین تو گلوتون گیر کنه، دفع نشه، مسموم بوده باشه، حلال نبوده باشه - انگار تو برات مهم هم هست
سوم، فعلاً عکاس‌خونه‌ی ما تعطیله. تا ببینیم کِی دوباره کرکره رو بدیم بالا
چهارم، ای‌کاش نودل‌اش همچی چسبیده باشه که هنوز در نیومده باشه، تا آخر هفته هم در نیاد - توی اون خرتوخری‌یه سَن لوران خیلی هم چیز بعیدی نیست
پنجم، خودم کردم که لعنت بر خودم باد. آخه هیچ آدم عاقلی - شما ها که نمی‌فهمین، البته - همچین کاری می‌کنه؟ بهش بگن بیا بریم سَن لوران، خودش رو لوس کنه بگه نمی‌یام
شِشُم، این عکس‌ها هیچ حُسن‌ای نداشته باشه، دل بعضی‌ها رو حسابی از راه دور می‌سوزونه
هفت‌ام، شنیدم بعضی‌ها شنبه خونه‌ی بعضی‌های دیگه افتادن. نوش جون‌شون، گوارای وجودشون

کامبیز

Farzin said...

1- نودل ها دفع شده و برای سوسيس های روز کبک جا باز کرديم.
2- اونقدر خوشمزه بودن نودل ها که نگو. اوه اوه اوه. به قول ما اين جايی ها دليشيو بودن. :)
3- هی به گوگل می گم که به هرکسی اجازه نده يه آی دی بگيره و الکی خودشو رو عکاس اسم نذاره، گوش نمی ده!
4- تازه اين مهمه که بعد از سن لوقان هم رفتيم سيندرلا من رو در سينما دو پقک ديديم!
5- پينگيليسی نوشته بودم ولی پرانسه هم خيلی باحاله ها!
6- تازه اونقدر گرمم شده بوده وقتی رفتم سن لوقان که حد نداشت.

فرزينً

Kambiz said...

سلام

فقط یک کلام: موش کور بخوردت

کامبیز

Kambiz said...

دوباره سلام

نه‌خیر نمی‌شه، باید باز هم جواب بدم. نمی‌تونم تحمل کنم

یک، سوسیس کِبِک هم شده جزو رسم و رسوم؟ جدی هر سال داریم می‌خوریم، ظاهراً
دو، به قول این‌جایی‌ها کوفتینگ‌تان بشود
سه، ذُرت پرت نکن
چهار، شنیدم فیلم بدی نیست. باز که زیاد حرف نداشت بعضی‌ها خوش‌شون نیاد؟
پنج، ندید بدید
شش، همین پس، گرمازده شدی که این عکس‌ها رو گرفتی

کامبیز

Farzin said...

سلام،
1. خيلی ها دوست دارن گرمه بشن وقتی می رن بيرون. تازه من بعضی ها رو می شناسم که کلی از گرممه عکس گرفتن و تو هارد کامپيوترشون قايم کردن!
2. فيلم خوبی بود. من از بازی ی هنر پيشه ی زن نقش اول خوشم نيومد ولی هنر پيشه های مرد خوب بازی می کردن. البته با توجه به تجربه يی که از فيلم Million Dollar Baby داشتم و بعضی ها دستمال به دست بودن، حتماً همون بعضی ها باز هم دستمال به دست می شن.
3. تا چشت در بياد و اين هفته هم می ريم سوسيس کبکی بخوريم.
4. ولی نودل های خوشمزه يی بود. از پارسالی هم خوشمزه تر بود.